Produkty Smart Home marki D-Link bez wsparcia

D-Link producent urządzeń sieciowych, kamer oraz sprzętu Smart Home zdecydował o zakończeniu wsparcia dla produktów do monitoringu domowego oraz urządzeń Smart Home. Urządzenia te tracą obsługę w chmurze, a co za tym idzie, dla osób które nie mają własnego serwera (własnej chmury) urządzenia te stają się bezużyteczne.

Ostatnie miesiące pokazują, że inwestycja w automatykę budynkową w oparciu o chmurę dostawcy urządzeń nie zapewnia ani bezpieczeństwa ani w zakresie poufonosci, ale także bezpieczeństwo inwestycji jest bardzo niskie.

Seria urządzeń D-Link których dotyczy problem:

DCS-935LH, DCS-8200LH, DCS-5025L, DSP-W110, DSP-W215, DCH-S150, DCH-S160, DCH-G020, DCH-G020X, DCH-Z110, DCH-S220, DCH-Z120, DCH-Z310, DCS-935L, DCS-5010, DCH-Z510,DCS-700L, DCS-800L, DCS-820L, DCS-825L , DCS-850L, DCS-855L